Terugblik op 2020 van de Wethouder

01 Houdt, Jurgen vanzaterdag 19 december 2020 07:45

De dagen voor het kerstfeest bieden ook dit jaar weer ruimte voor terugkijken en vooruitkijken. Terugkijkend was 2020, ondanks de beperkingen die we allemaal hebben ervaren, politiek-bestuurlijk een productief jaar.

GE_Overzicht_VanHoudt_Tekengebied 1.pngWe hebben gewerkt aan verschillende mooie resultaten. Zie de bovenstaande figuur voor een greep hieruit. De basis is op orde en we zijn nog lang niet klaar. Er komt DV gelukkig nog een mooi jaar aan.

Resultaten boek je niet alleen. Ik ervaar het als een zegen en een persoonlijk voorrecht om samen met inwoners, de fractie, de raad, het college en onze ambtenaren dagelijks aan de ontwikkeling van Enschede te mogen werken en onze mooie stad elke keer nog een beetje mooier te maken. Dat was en is echt een genoegen!

Persoonlijk kijk ik erg uit naar de komende twee weken en naar het nieuwe, hopelijk betere jaar. Tijd voor rust, tijd voor bezinning, tijd voor gezin. Er is immers meer dan werken alleen. Tijd voor relaties om je heen is waardevol. En dat is niet afgelast! Samen een stukje wandelen, hardlopen, fietsen, filmpje kijken, koken, spelletje doen, boek lezen, uitslapen, lachen, kortom: tijd voor elkaar. Dat mag allemaal nog en daar mogen we dankbaar voor zijn.

Kerstfeest is het feest van het Licht. De komst van Jezus naar deze aarde heeft een hele diepe betekenis. Daar put ik dagelijks inspiratie en hoop uit in mijn werk en privé, voor nu en voor de toekomst. Langs deze weg wil ik u hele Gezegende Kerstdagen toewensen en alvast een goed en gezonder 2021, met allen die u lief en dierbaar zijn!

Jurgen van Houdt