Nationaal gebed op woensdag 18 maart

nationaal gebed 2.jpgdinsdag 17 maart 2020 06:04

Nauwelijks een week na ‘biddag’ roepen we weer op tot een collectief gebed. Ons land en de wereld worden geconfronteerd met een ongekende dreiging van ziekte, economische neergang en inkomensonzekerheid. Sinds de tweede wereld oorlog heeft ons land niet eerder voor zulke uitdagingen gestaan. De situatie wordt met de dag ernstiger. Maatregelen die de overheid neemt raken ons allemaal en het einde is nog niet in zicht. We kunnen er zomaar van in paniek raken.

De ChristenUnie wil graag getuigen van Hoop! We hebben immers een boodschap voor de wereld die in nood is.

Als Christenen hoeven we ons niet door Corona te laten leiden.

Wij wonen toch in de beschutting van de Allerhoogste? Wij hebben hoop en kunnen met recht zeggen dat onze God onze Toevlucht en onze Vesting is.

Het is goed dat we in deze onzekere tijden onder ogen zien waar we moeten zijn en van Wie we onze hulp verwachten. Wat is het mooi om samen naar onze God te gaan en hem aanroepen vanuit de malaise. Alles van Hem te verwachten. Hoe? Dat weten we niet maar Hij is er bij en waakt!

Daarom een dag van gebed!

Gebed voor ons land in deze onzekere tijd.

Gebed helpt om ongerustheid aan God over te geven en om anderen te zegenen.

Bidt u mee?

Arjan Hof, voorzitter bestuur ChristenUnie Enschede

Deze bijdrage stond in de laatste nieuwsbrief, deze kunt u hier lezen.

Archief > 2020 > maart