Selectiecommissie kandidaatstelling van start - 17 juni 2013

09 campagnemaandag 17 juni 2013 23:26

Het is alweer bijna vier jaar geleden dat de verkiezing voor de gemeenteraad van Enschede gehouden is. In maart 2014 staan dan ook de nieuwe verkiezingen gepland. De ChristenUnie Enschede heeft inmiddels de voorbereidende werkzaamheden hiervoor gestart. Door het bestuur van de kiesvereniging is een selectiecommissie aangesteld die verantwoordelijk is voor het samenstellen van de conceptkandidatenlijst voor de ChristenUnie.

Ook de komende jaren wil de ChristenUnie zich inzetten voor de stad Enschede en de omliggende dorpen. Hierbij willen wij politiek voeren vanuit de Bijbel, waarmee we het christelijke en sociale geluid van de ChristenUnie laten horen. Wij hopen dit sámen met u te doen, in welke vorm dan ook.

Aan de leden van de ChristenUnie Enschede is gevraagd zich kandidaat te stellen of kandidaten voor te stellen die het christelijke en sociale politiek van de ChristenUnie ten uitvoer willen brengen of hun steun hier aan willen geven. Voorwaarde hierbij is dat de kandidaat lid is van de ChristenUnie of dit wil worden.

Hebt u deze oproep niet ontvangen en wilt u wel actief worden binnen de ChristenUnie in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezing, dan kunt u contact opnemen met de secretaris van het bestuur (kant@enschede.christenunie.nl)

Archief > 2013 > juni