Motiemarkt 31-10: shoppen voor invloed op gemeentepolitiek

maandag 24 oktober 2011 23:37

Maandag 31 oktober organiseert de gemeenteraad van 18:30 tot 20:30 uur een Motiemarkt in het stadhuis aan de Langestraat. Op de Motiemarkt kunnen burgers hun ideeën voorleggen aan raadsleden, die vrijblijvend langs de ideeën shoppen. Als raadsleden een idee willen adopteren, dan kunnen initiatiefnemer en raadslid een overeenkomst aangaan waarbij zij samen een motie opstellen die de politieke partij indient bij de raadsbehandeling van de programmabegroting op maandag 7 november aanstaande.

Wilt u dat uw idee door de politiek wordt geadopteerd en wordt vertaald in een motie? Meldt u dan vóór maandagochtend 31 oktober om 10.00 uur aan via raadsgriffie@enschede.nl of tel.nr 053-4818196 en vraag naar de heer Heuvel. Uw naam, onderwerp van uw idee en bereikbaarheidsgegevens worden genoteerd en u krijgt dan een plekje toegewezen. Diezelfde maandagochtend rond 12.00 uur wordt op de gemeentelijke website een totaaloverzicht gepubliceerd.

Archief > 2011 > oktober