Fractievoorzitter in stadsdebat Tubantia 'Enschede opent Roze'

dinsdag 25 mei 2010 20:16

In het stadsdebat van de Tubantia op woensdag 26 mei in Mac Berlijn aan het Stationsplein 1, staat de vraag centraal of Enschede er goed aan doet om met een evenement als 'Enschede opent roze' aan de weg te timmeren. De discussie heeft plaats van 20.00 tot 22.00 uur. De gasten zijn wethouder Ed Wallinga, Symone de Bruin (voorzitter Pink Events), gemeenteraadslid Jurgen van Houdt (ChristenUnie) en Paul de Leuw van homocafé Stonewall. Een prominte rol is ook weggelegd voor Eddy van der Schouw, die als travestiet Edda ‘haar’ opwachting maakt.

'Enschede opent Roze’ duurt een hele week en kent behalve de nodige feesten ook inhoudelijke onderwerpen als discussies en films. Het evenement krijgt 60.000 euro subsidie van de gemeente. De plaatselijke horeca betaalt niets. De zin of onzin van ‘Enschede opent Roze’ is onderwerp van het stadsdebat van de Tubantia. Reageer op hun stellingen via: http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/6687171/Praat-mee-over-Roze-Enschede.ece

Archief > 2010 > mei