Leger des Heils wint ChristenUnie Koffie-award!

dinsdag 18 december 2007 06:55

Het Leger des Heils heeft de ChristenUnie Koffie-award gewonnen! Met deze prijs, die eerder ten deel viel aan de Buurtkamers in de Stroinkslanden en de Helmerhoek wil de ChristenUnie Enschede creatieve initiatieven belonen die tot doel hebben de onderlinge betrokkenheid tussen mensen te vergroten en deze initiatieven onder de aandacht brengen.

De ChristenUnie Koffie-award heeft een bijzondere vorm. Het is een dienblad, gevuld met koffie, thee, kopjes en bijbehorende lekkernijen. Het dienblad symboliseert de dienstbare instelling van de prijswinnaar.

Het Leger des Heils heeft volgens de ChristenUnie een belangrijke functie om de groter wordende eenzaamheid in Enschede te bestrijden.
Zeker zo vlak voor de kerst mag deze inzet volgens de partij best eens extra worden onderstreept. De aanpak van het Leger des Heils is een groot succes en dit werk kan niet gebeuren zonder de inzet van alle vrijwilligers die zich inzetten voor hun naaste.

De Koffie-award wordt dinsdagmiddag 18-12 om 17:00 bij het pand van het Leger des Heils aan de Molenstraat nr. 30 uitgereikt aan de heer Elzo Edens. U bent hierbij van harte welkom.

Archief > 2007 > december