Bezoek fractie aan de Tweede kamer

Bezoek Den Haag 1.jpgwoensdag 22 januari 2020 09:08

Dinsdag 21 februari zijn wij als ChristenUnie Enschede op bezoek geweest bij de ChristenUnie in de Tweede Kamer. Met zijn vieren, de raadsfractie en één lid, zijn wij langs geweest bij de fractievergadering van de ChristenUnie in Den Haag.

Wij hebben meegekeken bij het dagelijks leven van onze Kamerleden en geluncht met het Kamerlid Carla Dik-Faber. In de lunch hebben wij met elkaar onze ervaringen in de politiek gedeeld.

In het bijzonder hadden wij een goed gesprek over onze specifieke ervaringen met de Rijksoverheid als gemeente Enschede. Als ChristenUnie Enschede vinden wij het belangrijk dat er meer aandacht komt voor de regio's in Den Haag. We vinden het belangrijk dat Enschede goed bereikbaar blijft maar ook dat de gemeente genoeg geld krijgt voor alle taken. Daarom hebben we intensief contact met de hele kamerfractie van de ChristenUnie in Den Haag.

Naar aanleiding van het gesprek heeft Carla Dik ook aangegeven onze mooie stad te willen bezoeken. Naast onderwerpen die voor haar werk belangrijk zijn vind ze Enschede ook een mooie stad en wil ze graag meer ontdekken. Op dit moment wordt er dan ook gewerkt aan een bezoek dat in mei plaats zal vinden waar het inhoudelijke gesprek gecombineerd zal worden met de schoonheid van Enschede.

We kijken uit naar haar bezoek in mei met Carla en wensen de gehele kamerfractie veel succes en zegen bij hun werk in Den Haag.

Archief > 2020 > januari