ChristenUnie organiseert avond over Europa

zaterdag 14 mei 2005 22:49

Op donderdag 19 mei brengen de twee Europarlementariërs van de ChristenUnie/SGP-fractie, de heren Hans Blokland en Bas Belder een bezoek aan Enschede. Overdag brengen zij een werkbezoek aan Enschede en bezoeken de autobandenfabriek van Vredestein en het wederopbouwgebied van Roombeek. Zij laten zich informeren over de inzet van Europese subsidies voor versterking van de economische structuur van de stad Enschede. ’s Avonds is er een politieke bijeenkomst met debat over de Europese Grondwet.

Uit: persbericht van de ChristenUnie van 14 mei 2005.

Het referendum voor de Europese Grondwet staat voor de deur, woensdag 1 juni kan iedereen naar de stembus. In de wandelgangen wordt al druk gediscussieerd of men voor is of tegen. Veel mensen vinden de samenvatting van de nieuwe Europese Grondwet niet voldoende om een mening op te baseren.

De ChristenUnie biedt haar leden en belangstellenden de mogelijkheid om de twee Europarlementariërs Blokland en Belder aan de tand te voelen. De Eurofractie toont in een videofilm waaraan zij in Europa werkt. In enkele workshops worden enkele actuele onderwerpen besproken. Tenslotte wordt de mogelijkheid geboden om met de twee Europarlementariërs in discussie te gaan.

De avond wordt gehouden in het Dish hotel aan de Boulevard 1945 nr. 2. Zaal open om 19.30 uur, aanvang 19.45 uur

Archief > 2005 > mei