Vragen velden Achilles voor stedelijke cie. 08-02 naar stadsdeelcie. Noord 09-02

zaterdag 06 februari 2010 22:04

De ingediende vragen zijn door de voorzitter van de sted. cie van gisteren doorgeschoven naar de stadsdeelcommissie Noord van vanavond om 19:30 in de Theaterzaal van Prismare aan de Roomweg 167d

A.s. maandagavond hoopt de ChristenUnie in de Stedelijke commissievergadering van de Gemeente Enschede, onderstaande vraag te stellen over de problematiek rond de voetbalvelden van Achilles Enschede.

Vorig jaar is er door de PvdA, CDA en ChristenUnie een gezamenlijke motie ingediend en vervolgens door de raad aangenomen om zorg te dragen voor een structurele oplossing medio 2010 voor de problematiek rond de trainingsvelden van Achilles. Nu bereiken ons berichten dat vanuit gemeentezijde een tijdige oplossing voor Achilles in de weg wordt gestaan, omdat van duurzame investeringen op de bewuste locatie nog geen sprake kan zijn, vanwege nieuwe plannen voor een Noord-West Tangent.

De ChristenUnie wil graag van de wethouder weten of de wethouder deze berichten kan ontkrachten en aangeven dat de gemeente uitvoering blijft geven aan de genoemde motie om voor Achilles medio 2010 een structurele oplossing te bieden voor de (trainings)locatie problemen.

Archief > 2010 > februari