Zoete pannenkoeken bakken

zaterdag 10 december 2005 22:23

ENSCHEDE - Wethouder Tymon de Weger zette gistermiddag zijn beste beentje voor in het kader van de Make A Difference Day, waarop zoveel mogelijk mensen vrijwillig aan het werk worden gezet. De Weger bakte de pannenkoeken op de Livio-locatie Cromhoff.

Gemeentesecretaris Marcel Meijs gaat met verstandelijk gehandicapten aan de slag en raadslid Pier Datema zet zich in bij de bingo op het Zorgpalet. Ze worden daarbij onder meer geholpen door leerlingen van het
Greijdanuscollege.

Vandaag is het ook nog Make A Difference Day en vanmiddag reikt wethouder Joop Hassink in Enschede de jaarlijkse Gemeentelijke Vrijwilligersprijs voor de zorgsector uit. Het is de eerste editie van deze dag ter promotie van het vrijwilligerswerk, die geldt als de afsluiting van het regeringsju­bileum van Koningin Beatrix.

Foto Erik Schaddelee

Archief > 2005 > december