Stichting BEU gaat verhuizen

dinsdag 11 oktober 2005 10:18

Uit: Tubantia van dinsdag 11 oktober 2005.

ENSCHEDE - Nu de subsidie van de gemeente eindelijk rond is, kan de stichting BEU (Bundeling Enschedese Uitkeringsgerechtigden) een nieuwe start maken. Binnen een maand verhuist de stichting van de zolder van het huis van de voorzitter naar een nieuw kantoor in Noord. BEU neemt haar intrek in een bijgebouw van de Japanse Tuin (een centrum voor weerbaarheidstraining) aan het Binnenhof.

Dat vertelde bestuurslid A. Webbink gisteravond aan de stedelijke commissie van de gemeenteraad. De raadsleden spraken er hun tevredenheid over uit dat het college alsnog de weg vrij heeft gemaakt voor subsidiering van BEU. J. van der Graaf (ChristenUnie) benadrukte dat het slechts om een startsubsidie gaat, maar de stichting zelf rekent op structurele steun.

Archief > 2005 > oktober