Met gewijzigde fractie het nieuwe jaar in

maandag 01 januari 2007 10:57

Het begin van het nieuwe jaar is altijd weer een moment om even stil te staan, We hebben weer een jaar van God gekregen om toe te werken naar Zijn doel. Het is vaak een moment van bezinning. Waar gaan we naar toe, wat wordt belangrijk het komende jaar. Als gemeenteraad hebben we grote voornemens. Het formuleren van de toekomstvisie, aan de slag met het thema werk werk werk. Ook als ChristUnie fractie willen we ons hiervoor inzetten in de persoon van Jurgen van Houdt.

Onze inzet willen we leveren met een gewijzigd team. Hadassa is met zwangerschapsverlof en daarom is Jurgen van Houdt als eerste zwangerschapsverlofraadslid van Nederland benoemd. Een bestuurlijk novum waarmee zowel provinciaal als landelijk de pers werd gehaald. Wim Tekkelenburg is de nieuwe ChristenUnie vertegenwoordiger in de stadsdelen Noord, Oost en West.

2007 wordt voor de ChristenUnie een spannend jaar. Als een van de winnaars van de verkiezingen (ook in Enschede hadden nog niet eerder zoveel mensen op de ChristenUnie gestemd) doen we mee aan de coalitie onderhandelingen. Vanuit Enschede wensen we de onderhandelaars Rouvoet en Slob veel wijsheid en succes. Eind februari weten we DV meer.

Bernard Veldkamp, fractievoorzitter

Archief > 2007 > januari