ChristenUnie Enschede wordt beweging en groeit met 10%

20180312 ledengroeimaandag 12 maart 2018 20:32

In 2017 is de ChristenUnie Enschede gegroeid met 10%. Het bestuur is blij met de trouwe betrokkenheid en de aantrekkingskracht op nieuwe, vooral jonge leden.

In een tijd dat veel politieke partijen te maken hebben met dalende ledentallen is de ChristenUnie Enschede gegroeid. In 2017 is het ledental met maar liefst 10% toegenomen.

De ChristenUnie Enschede heeft nu ruim 200 leden. Het bestuur wil graag dat de ChristenUnie steeds meer een beweging van christenen wordt. Samen werken aan het goede voor onze stad Enschede. Ieder op zijn eigen plek in de samenleving en ook in de politiek.

Gerda Dekker (voorzitter) “Wij zijn een beweging van christenen die oog willen hebben voor alle inwoners van Enschede. Wij willen mensen met elkaar verbinden om zo bij te dragen aan gelijke kansen voor iedereen. Zodat mensen, bedrijven en organisaties hun talenten inzetten tot bloei van de stad. Het is mooi om te zien dat we daarbij zelf ook tot bloei komen.”

Archief > 2018 > maart