Vertrek Arie Slob

Arie-slob-banner-1-vierkant-600x600dinsdag 10 november 2015 17:46

Per dinsdag 1 december stopt Arie Slob met zijn politieke werk. Na meer dan veertien jaar in de Tweede Kamer, kiest hij ervoor om terug te treden.

De fractie heeft Gert-Jan Segers als opvolger gekozen. Voor Slob ligt er inmiddels ook alweer een nieuwe uitdaging. Hij gaat per 1 januari 2016 aan het werk als directeur van het Historisch Centrum Overijssel (HCO) en de Stichting IJsselacademie. Terug naar zijn oude vakgebied geschiedenis en naar de stad en provincie waar hij en zijn vrouw zich al 25 jaar thuis voelen.

Wie vandaag naar de ChristenUnie kijkt, ziet niet alleen in Den Haag een goed ingewerkte fractie, maar ziet overal in het land hoe capabele vertegenwoordigers van de ChristenUnie aan het werk zijn. De ChristenUnie is in de afgelopen jaren steeds verder ontwikkeld tot een politieke unie van betrokken christenen. Dat bleek onlangs nog bij de Open Dag van de ChristenUnie (afgelopen 31 oktober) waar honderden christenen uit allerlei kerken en groeperingen aanwezig waren.

N.B.

Klik hier voor de speciale nieuwsbrief van 10 november 2015